Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh elektrizace jednokolejné trati
Svoboda, Ondřej ; Radil, Lukáš (oponent) ; Pelc, Jiří (oponent) ; Drápela, Jiří (vedoucí práce)
Hlavním tématem diplomové práce je návrh elektrizace jednokolejné trati stejnosměrnou proudovou soustavou 3 kV a střídavou proudovou soustavou 5 kV 50 Hz a poté ekonomicky zhodnotit v časovém období 30-ti let. Práce pojednává o základních trakčních soustavách a také se věnuje výpočtu hlavních parametrů elektrických vlakových souprav. V práci je detailně popsán postup při návrhu elektrizace tratě a částečné seznámení se simulačními programy, které byly využity pro energetické výpočty.
Railroad Network Planning in Open Transport Tycoon Deluxe
Lakomý, Ondřej ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Kopecký, Michal (oponent)
V obchodním simulátoru Open Transport Tycoon Deluxe mohou hráči hrát sami nebo mohou soupeřit s ostatním hrá i nebo s umělou inteligencí. K dispozici je velké množství umělých inteligencí, které mohou být staženy a použity v hře. Obvykle jsou jednoduché a nestaví komplexní dopravní sítě. Inspirováno u skupiny OpenTTDCoop, což je ko unita specializující se na budování komplexních přepravních sítí, byla vytvořena nová umělá inteligence, aby vyplnil volné místo - TrainsferAI. TrainsferAI je schopná plánovat, stavět a expandovat svou vlastní železniční sít. Řídí se s uborem pravidel založených na herních pravidlech OpenTTDCoop. TrainsferAI staví sít skládající se ze stanic, přep avních cest a křižovatek za použití vyhledávacího algoritmu A* a jeho několika variacích. Síť by měla dosahovat "h man-like" komplexity.
Návrh elektrizace jednokolejné trati
Svoboda, Ondřej ; Radil, Lukáš (oponent) ; Pelc, Jiří (oponent) ; Drápela, Jiří (vedoucí práce)
Hlavním tématem diplomové práce je návrh elektrizace jednokolejné trati stejnosměrnou proudovou soustavou 3 kV a střídavou proudovou soustavou 5 kV 50 Hz a poté ekonomicky zhodnotit v časovém období 30-ti let. Práce pojednává o základních trakčních soustavách a také se věnuje výpočtu hlavních parametrů elektrických vlakových souprav. V práci je detailně popsán postup při návrhu elektrizace tratě a částečné seznámení se simulačními programy, které byly využity pro energetické výpočty.
Marketingová komunikace železničního dopravce LEO Express od roku 2012 do současnosti
Poloch, Jiří ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce má za cíl zhodnotit celkovou marketingovou komunikaci společnosti LEO Express od jejího vstupu na trh až do současnosti. Zabývá se i dalšími tématy, nezbytnými pro ucelený přehled a pochopení souvislostí - nastiňuje problematiku konkurence na českých železnicích, která dlouhá léta nebyla možná a monopol na osobní dopravu měl státní dopravce České dráhy. Dále mapuje historii nejmladšího z účastníků boje o zákazníky na trase Praha - Ostrava, představuje hlavní témata komunikace a nejdůležitější uvedené kampaně. V hlavní části pak rozebírá jednotlivé komunikační kanály, které firma využívá. Každý z nich je popsán a kriticky zhodnocen a zároveň je pro úplnost krátce nastíněno, jakým způsobem jej využívají dva konkurenční dopravci, tedy RegioJet a České dráhy. Tímto způsobem je například analyzován obsah a správa sociálních sítí, webových stránek nebo in-store komunikace v prodejnách jízdenek. Poslední část je pak věnována analýze dat z průzkumu, který jsem provedl mezi cestujícími přímo na palubě vlaku. Z něj vyplývá například přijetí komunikačních aktivit firmy v očích jejích zákazníků nebo povědomí o kampaních, které firma během své existence uvedla.
Nádraží, vlaky a škola
Brůžková, Klára ; Špirk, Ivan (vedoucí práce) ; Kitzbergerová, Leonora (oponent)
Brůžková, K.: Nádraží, vlaky a škola. [Diplomová práce] Praha 2013 - Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, katedra výtvarné výchovy, 74 s. (Přílohy: 6 ks. pastel 65 x 50 cm, 1 ks leporelo O(b)drazy, 1 ks kniha (K. na kolejích), 1 ks CD) Práce se zabývá prostředím železnice a jeho mnohými vyobrazeními v umění. Obsahuje výtvarné projekty a teoretickou studii. Nahlíží na široké téma z různých úhlů pohledu, snaží se objasnit, jak byl námět uchopován v různém čase různými umělci. Práce je rozdělena na tři základní části: a) teoretická - pojednává o výběru z umělců (skupin umělců), jejichž tématem je železnice, zabývá se výtvarným uměním a filmem b) didaktická - obsahuje dva realizované projekty, na víceletém gymnáziu a na kroužku keramiky na prvním stupni základní školy c) Autorská část - zabývá se vlastní tvorbou, dělí se dále na tři části, jejichž výstupem jsou: leporelo O(b)drazy, kniha K. na kolejích a šest kreseb pastelem.
Moskevské metro v letech 1935-2011
Romanova, Elena ; Jakubec, Ivan (vedoucí práce) ; Szobi, Pavel (oponent)
Cílem mé diplomové práce je analýza vývoje moskevského metra z různých hledisek od roku 1935 do současnosti. Na základě dostupných pramenů a literatury bude proveden rozbor rozvoje výstavby systému podzemní dopravy v Moskvě v rozličných časových obdobích. Práce se věnuje nejen vývoji a plánu rozšíření metra v souvislosti s rozvojem města, ale zahrnuje i vývoj technických (konstrukčních) charakteristik stanic, jednotlivých linek a vlakových souprav. Část práce bude zaměřena na architekturu stanic metra. Součásti práce bude komparace nejstaršího metra sovětského typu v Moskvě s nejstarším metrem světa v Londýně. Další část práce se bude zabývat ekonomickými a statistickými ukazateli, analýzou problémů financování podzemní dopravy v Moskvě jak v sovětském období, tak i po rozpadu SSSR.
Analýza služeb Českých drah a RegioJetu na trase Praha-Ostrava
Blišťan, Adam ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce má za cíl porovnat vlaky RegioJet a Pendolino z hlediska spokojenosti zákazníků. Teoretická část je zaměřena na vznik a historii vlakové dopravy na území České republiky, především trati z Prahy do Ostravy. Dále je popsána současná situace na železnici, nechybí ani zmínka o čtyřech železničních koridorech, což je výsledek modernizace kolejní sítě. V praktické části je nejdříve porovnáván RegioJet a Pendolino z hlediska nabízených služeb a kvality přepravy. Výsledek není jednoznačný a každý z vlaků má své výhody, navíc oba dopravci mají v plánu své vlaky vylepšovat, takže do konce roku 2012 budou, co se služeb týče, nabízet prakticky to samé. I výsledek dotazníkového průzkumu mezi cestujícími byl velmi vyrovnaný. RegioJet měl více naprosto spokojených zákazníků, ale zároveň několik cestujících ohodnotilo jeho služby nejhorší známkou, což se u Pendolina nestalo. RegioJet nabízí za nižší cenu jízdenky prakticky stejné služby jako Pendolino.
Problematika salonních vlaků a studie uskutečnitelnosti v Evropě
Ťoková, Markéta ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Práce se zabývá analýzou fungování a provozu tzv. salonních vlaků - luxusních vlaků typu Orient Express - a aplikací zjištěných poznatků na konkrétní příklad salonního vlaku. Teoretická část práce analyzuje provozování drážní dopravy v České republice, trh nepravidelné železniční dopravy a především zvláštnosti fungování a provozu salonních vlaků, včetně přehledu nejznámějších salonních vlaků fungujících v současnosti v Evropě i ve světě. Empirická část se zaměřuje na aplikaci teoretických poznatků a studii uskutečnitelnosti projektu studentského salonního vlaku. Mezi zdroje práce patří nejen literární teoretické prameny a aktuální elektronické zdroje, ale také konzultace s odborníky na problematiku salonních vlaků v České republice.
Vlakové nádraží
PETRÁŠOVÁ, Jitka
Teoretická část této práce se týká přítomnosti a pojetí technicistního prvku v dřívějším i současném českém malířství. Blíže zkoumá toto téma v díle nejvýraznějších současných výtvamých umělců a dotýká se i fenoménu graffiti a jeho vlivu na současnou uměleckou tvorbu. Dále vysvětluje můj záměr a technický postup při práci na praktické části diplomové práce {--} cyklu šesti tematických maleb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.